noutăți tesori

„Şi astfel am descoperit că educaţia nu este ceva făcut de profesor, ci că ea este un proces natural care se dezvoltă spontan în fiinţa umană.
Nu este însuşită prin ascultarea vorbelor, ci în virtutea experienţelor prin care copilul acţionează asupra mediului său.
Sarcina profesorului nu este să vorbească, ci să pregătească şi să aranjeze o serie de motive pentru activitate culturală într-un mediu special organizat pentru copil.”
Maria Montessori

Maria Montessori
gradinita tesori
Mediul Montessori

Dimineți Tesori

Când vorbim de pedagogia Montessori, deseori întâlnim termenul ”mediul Montessori”. Pentru cei care nu sunt familiarizați cu acest model de educație, poate părea straniu. De ce am vorbi de un mediu dedicat? Și de ce ar fi relevant pentru educația pe care o primesc copiii? Unii părinți și-ar putea pune problema că mai mult contează conținutul programului educativ, ce învață efectiv cei mici, nu cum arată clasele sau materialele de lucru.

Read More »
mediul montessori
Mediul Montessori

De ce educația într-un mediu Montessori

Când vorbim de pedagogia Montessori, deseori întâlnim termenul ”mediul Montessori”. Pentru cei care nu sunt familiarizați cu acest model de educație, poate părea straniu. De ce am vorbi de un mediu dedicat? Și de ce ar fi relevant pentru educația pe care o primesc copiii? Unii părinți și-ar putea pune problema că mai mult contează conținutul programului educativ, ce învață efectiv cei mici, nu cum arată clasele sau materialele de lucru.

Read More »
mediul pregatit in sistemul montessori
Mediul Montessori

Alfabetul în lumea Montessori

Maria Montessori a observat că experiențele primilor ani de viață ne definesc ca adulți, din perspectiva modului în care ne percepem pe noi înșine și ne raportăm la ceilalți și la lumea exterioară.

Read More »
Share on facebook
Share on whatsapp
Share on email